شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۰:۰۰:۴۸

کنیا ١٧ بلوک اکتشافی تازه نفتی ایجاد می‌کند
ایران دریلینگ: کنیا روز شنبه (٢٥ اردیبهشت) اعلان کرد که ١٧ بلوک اکتشافی نفتی اضافی ایجاد کرده است و قصد دارد مجموع این بلوک‌ها را که به ٦٣ می‌رسد، در سال ٢٠١٧ به مزایده بگذارد. به گزارش خبرگزاری رویترز، روزنامه‌های کنیا به نقل از وزارت انرژی و نفت این کشور نوشتند: شرکت اکتشافی نفت تالو اویل و افریکا اویل شریک آن نخست در سال ٢٠١٢ در لوکچار در شمال غربی کنیا به نفت دست یافتند و میزان ذخایر قابل برداشت این کشور حدود ٧٥٠ میلیون بشکه نفت خام ارزیابی شده است.

تمایل شرکت‌های اکتشافی برای در اختیار گرفتن بلوک‌هایی در کنیا از هنگام اکتشاف نفت، افزایش یافته است. به نوشته روزنامه استاندارد، وزارت انرژی و نفت قصد دارد در سال ٢٠١٧ برای بلوک‌های تازه مزایده برگزار کند. روزنامه خصوصی استاندارد به نقل از مارتین هیا کمیسیونر وزارت نفت در امور انرژی نفت نوشت: ما همه بلوک‌ها را ترکیب کردیم و اکنون کشور ٦٣ بلوک دارد و باید به ١٧ بلوک مجوز بدهیم. کنیا اوایل ماه مه جستجو برای یافتن شرکت‌هایی را برای طراحی خط لوله صادرات نفت خام به هزینه ٢ میلیارد و ١٠٠ میلیون دلار آغاز کرد که پیش‌بینی می‌شود تا سال ٢٠٢١ تکمیل شود.


  کد خبر : 1084
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :